• /
  • /
  • Kako sledim svojemu paketu?

Prevoz in sledenje

prevoz in sledenje pošiljke

Kako lahko sledim moji pošiljki?

Vse vaše pošiljke dobijo sledilne številke, ki jih prejmete v našem elektronskem sporočilu.  Pošiljkam lahko sledite na spletni povezavi, ki jo prejmete v našem elektronskem sporočilu ali pa s sledilnim orodjem na Eurosenderjevi spletni strani.

 

Kje lahko sledim moji pošiljki?

Vaši pošiljki lahko sledite tako, da v spletno orodje na naši spletni strani vnesete številko naročila ali sledilno številko ali pa na spletni povezavi, ki jo prejmete v našem elektronskem sporočilu skupaj s sledilno številko. Povezava vas bo preusmerila na sledilno orodje, kjer boste lahko spremljali celotno pot vaše pošiljke.

 

Kakšne informacije dobim s sledenjem moje pošiljke?

V vsakem trenutku boste vedeli, kje se vaša pošiljka nahaja. Tako boste lahko predvideli, kdaj bo dostavljena.
 
 

Kakšen je povprečni tranzitni čas pošiljke?

Povprečni tranzitni čas je odvisen od izbrane destinacije. Predvideni čas dostave boste lahko videli v drugem koraku postopka oddaje naročila. Če želite preveriti okvirni dostavni čas vaše pošiljke, prosimo izberite državi prevzema in dostave:

Izračun okvirnega časa dostave:
Prevzem*
Dostava*



Kateri so možni razlogi za zamudo pri dostavi?

Do zamude pri dostavi pošiljke lahko pride iz naslednjih razlogov:

  • V času dostave na prevzemnem naslovu ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko.
  • Naslov dostave je težko dostopen in voznik kurirske službe je morda imel težave z lociranjem naslova.
  • Dostavni naslov je napačen ali nepopoln (npr. manjka vstopna koda.).
  • Prostori na prevzemnem ali dostavnem naslovu so zaprti (če prevzemni ali dostavni naslov ni zasebna stavba, ampak npr. hotel, podjetje, trgovina ipd.).
  • Nepredvidene okoliščine, kot na primer slabe vremenske razmere, prometna nesreča, pomanjkanje časa ipd.
  • Državni praznik v državi dostave.

SLEDENJE

Vpišite številko naročila ali sledilno številko:



Podpora strankam

(Na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 20:00) +386 (0)1 235 58 00

help@eurosender.com

Družite se z nami