• /
  • /
  • Kako Eurosender.si deluje?

Kako Eurosender.si deluje?

Oddaja naročila na Eurosenderjevi spletni strani je preprosta, zanesljiva in ugodna, poteka pa takole:

Eurosender prejme veliko število posamičnih naročil iz vseh držav Evropske unije. Količina naročil Eurosenderju omogoča, da pri kurirskih službah pridobi cene, ki so do 70 % nižje od tistih, ki jih pri njih lahko pridobi posameznik ali posamezno podjetje.

Vse, kar morate storiti za rezervacijo dostavne storitve na katerokoli destinacijo znotraj Evropske unije je, da sledite tem nekaj enostavnim korakom, ki vas bodo vodili do zaključka rezervacijska postopka. Ko bo vaše naročilo potrjeno, bo Eurosender naročilo posredoval eni izmed kurirskih služb (kot so DPD, GLS, UPS …), ki bo vašo pošiljko prevzela na naslovu, ki ste ga navedli v postopku naročila. Prejeli boste sledilno številko, ki vam bo omogočala spremljanje poti vaše pošiljke. Ko bo vaša pošiljka prispela v državo dostave, jo bo lokalni partner kurirske službe, ki smo jo za vas izbrali, dostavil na izbrani naslov.

Naša služba za pomoč uporabnikom vam bo za kakršnakoli vprašanja na voljo od pričetka oddaje vašega naročila in vse dokler vaša pošiljka ne bo dostavljena.

Sledite našim preprostim navodilom in vašo pošiljko boste poslali v nekaj pičlih minutah.


1. KORAK

Odprite domačo stran Eurosender.si in v namenskih poljih izberite zahtevane podatke o vaši pošiljki: državi prevzema in dostave ter število pošiljk, ki jih želite poslati. Cena, ki se izpiše, je vedno končna in ob dostavi pošiljke vam ne bodo zaračunani nobeni dodatni stroški. Cena se preračuna na podlagi števila pošiljk in teže posamezne pošiljke ter se spreminja glede na te dejavnike.

Ko vnesete potrebne podatke (državi prevzema in dostave ter število pošiljk), nadaljujete na naslednji korak tako, da izberete NAPREJ.


2. KORAK:

V tem koraku se na podlagi vnešenih podatkov izpiše cena pošiljanja in sicer za pošiljko, težko do 20 kg. Cena je vedno končna in ob dostavi pošiljke vam ne bo treba plačati dodatnih stroškov. Cena se preračuna na podlagi podatkov o pošiljkah, ki ste jin navedli (število in teža pošiljk) in se spreminja glede na te dejavnike.

Ta korak je najpomembnejši korak v postopku oddaje naročila, saj v njem vnašate podatke o teži paketa, kovčka ali palete ter podatke o prevzemu in dostavi.

Navesti morate točen prevzemni in dostavni naslov. Le tako bo voznik kurirske službe lahko našel vaš dom ali vašo pisarno, prevzel vašo pošiljko in jo dostavil na pravi naslov.

Pomembno je tudi, da vnesete pravilno lokalno telefonsko številko v državah prevzema in dostave, če vas bo kurirska služba v primeru težav pri prevozu želela poklicati.

Potem ko vnesete vse zahtevane podatke, izberete eno od varnih načinov plačila:

  • Kreditna kartica
    Sprejemamo različne kreditne krtice (Visa, Mastercard, AA …). Varnost vseh podatkov o plačilu (številka kreditne kartice, varnostna koda itd.) z uporabo varnega plačilnega sistema zagotavlja  globalna plačilna platforma Braintree, zato so vaši podatki popolnoma varni in ne bodo predani ali razkriti ne nam, ne kurirskih službam.
  • Paypal
    Če ste uporabnik PayPal-a, se lahko vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom ter nadaljujete s postopkom plačila. Preusmerjeni boste na spletno stran PayPala, vodilnega ponudnika varnih plačilnih storitev, s katerim sodelujemo. Z uporabo PayPal-a bo zagotovljeno, da bodo vaši podatki o plačilu (številka kreditne kartice, varnostna koda itd.) popolnoma varni in ne bodo predani ali razkriti ne nam, ne kurirski službi.
  • Bančno nakazilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN)
    Eurosender lahko sprejema nakazila katerekoli banke. Po oddaji naročila boste prejeli vse potrebne podatke za plačilo s plačilnim nalogom. Spletna stran je zaščitena s certifikatom GeoTrust SSL.
  • Plačilo z dobroimetjem
    Prednost plačila z dobroimetjem je, da stranki podatkov za plačilo (npr. podatkov o kreditni kartici ali PayPalovem računu) ni treba vnašati vsakič, ko na naši spletni strani odda naročilo prevoznih storitev. Poleg tega bo ta način plačila omogočil vašim zaposlenim oddajo naročil znotraj vašega računa za poslovne uporabnike, ne da bi za to potrebovali dostop do kreditne kartice ali bančnega računa podjetja. Ta možnost je na voljo le, če ste prijavljeni v vaš račun poslovnega uporabnika. Skupni znesek za plačilo se bo odštel od vašega dobroimetja, ki ga imate na voljo. Za več informacij o tem načinu plačila si prosimo preberite odstavek 5.4. naših Splošnih pogojev poslovanja.   

Potrdite, da se strinjate z našimi Splošnimi pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti in izberite ZAKLJUČI PLAČILO ali NAPREJ in nadaljujte na naslednji korak.

Potem ko izberete način plačila, kliknite “NAPREJ” in nadaljujete na naslednji korak.


3. KORAK:

Namen tega koraka je zagotoviti varnost transakcije in možnost, da še enkrat preverite vnešene podatke. Naprošeni boste, da vse ponovno preverite in jih, če je to potrebno, popravite.
Ko boste prepričani o pravilnosti vnešenih podatkov nadaljujte s plačilom.

Če ste izbrali možnost plačila s kreditno kartico, boste s klikom na ZAKLJUČI NAROČILO lahko zaključili in oddali vaše naročilo.

Če ste izbrali možnost plačila s PayPalom, se boste morali prijaviti v vaš PayPal račun. Po uspešno izvedenem plačilu boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran, kjer boste lahko videli in spremljali status vašega naročila.

Če ste izbrali možnost plačila z univerzalnim plačilnim nalogom, boste na vaš elektronski naslov prejeli podatke, potrebne za izpolnitev plačilnega naloga in izvedbo nakazila. Po opravljenem plačilu nam na elektronski naslov help@eurosender.com prosimo pošljite potrdilo o plačilu. Le tako bomo lahko prevzem vaše pošiljke naročili pravočasno.

Če boste izbrali možnost plačila z dobroimetjem, se bo le-to ob plačilu naročila zmanjšalo za znesek naročila.     

Kmalu zatem, ko boste zaključili s postopkom naročila, boste prejeli naše elektronsko sporočilo “Plačano” s podatki o vašem naročilu.


4. KORAK:

Vaše naročilo bo pregledano v 24 urah  in prevoz vaše pošiljke bo naročen pri eni izmed kurirskih služb, s katerimi sodelujemo. Ko bo prevoz organiziran, boste prejeli naše elektronsko sporočilo “Potrjeno”, z vsemi podatki o vaši pošiljki.

Obvestili vas bomo, kateri dan lahko pričakujete prevzem vaše pošiljke (ob delovnikih, običajno med 9:00 in 18:00). Če boste želeli prevzem ob natančneje določnem času, boste lahko kontaktirali kurirsko službo in pri le-tej preverili ali je to mogoče.


5. KORAK:

Prevzem pošiljke bo s strani kurirja opravljen hitro in učinkovito. Ko boste pošiljko predali kurirju, boste prejeli potrdilo o prevzemu. Izbrana kurirska služba bo poskrbela, da bo vaša pošiljka varno prispela na dostavni naslov. Na naši spletni strani boste lahko s številko naročila ali sledilno številko vaši pošiljki sledili ves čas njene poti.


6. KORAK (neobvezno):

Povratna informacija o naši storitvi nam veliko pomeni. Ko bo storitev opravljena, bi želeli, da bi z nami delili svoje misli, komentarje in predloge o storitvi. Vsak vaš odziv bomo nagradili s kodo za popust, ki jo boste lahko unovčili pri oddaji vašega naslednjega naročila.




Podpora strankam

(Na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 20:00) +386 (0)1 235 58 00

help@eurosender.com

Družite se z nami