• /
  • /
  • Kakšen je postopek pobiranja paketov?

Prevzem

prevzem pošiljke

Ali me bo kurir pred prevzemom poklical?

Čeprav morajo vse naše stranke v naročilu navesti telefonsko številko na prevzemnem naslovu, vam klica pred prevzemom ne moremo zagotoviti, saj se ta storitev razlikuje med državami in ponudniki kurirskih storitev.


Če se voznik kurirske službe odloči, da bo pred prevzemom pošiljke kontaktno osebo na prevzemnem naslovu poklical, lahko pokliče le lokalno telefonsko številko, zato prosimo, da nam jo posredujete.

 

Ali potrebujem lokalno telefonsko številko?

Vozniki kurirskih služb in lokalni logistični centri lahko kličejo samo lokalne telefonske številke, zato vam priporočamo, da nam posredujete lokalno telefonsko številko osebe na prevzemnem naslovu.

Če oseba na prevzemnem naslovu lokalne številke nima, vas prosimo, da nam vseeno posredujete svojo mednarodno številko, da vas bo Eurosender po potrebi kontaktiral.

Vozniki kurirskih služb v prvi vrsti govorijo jezik države, k kateri se opravlja prevzem. Eurosender vam ne more zagotoviti, da voznik izbrane kurirske službe govori mednarodni jezik.

 

Kdaj bo moja pošiljka prevzeta?

Pošiljke se prevzemajo vsak delovnik med 9.00 in 18.00.

Ker ima voznik kurirske službe v naprej določeno pot, natančne ure prevzema ne morete izbrati.

Morda se boste za natančnejšo uro prevzema lahko dogovorili neposredno z lokalno kurirsko službo (če potrebujete njihovo telefonsko številko nas lahko kontaktirate). Če bo le mogoče, vam bomo podali telefonsko številko lokalnega depoja ali lokalne kurirske službe, vendar pa vam ne moremo zagotoviti, da bo dogovor o natančnejšem času prevzema vedno mogoč.

Če se v redkem primeru morda zgodi, da prevzem pošiljke ni bil uspešen in v sledilnem sistemu ni nobenega podatka o statusu pošiljke, nas prosimo nemudoma kontaktirajte. Stopili bomo v stik s kurirsko službo, ki nam bo pojasnila razloge za neuspešen prevzem, mi pa vam bomo uredili nov prevzem v najkrajšem možnem času.
 
 

Kje bo moja pošiljka prevzeta?

Vaša pošiljka bo prevzeta na naslovu, ki ste ga navedli v vašem naročilu, oddanem na spletni platformi Eurosender.si.

Ob oddaji naročila prosimo navedite vse podatke o naslovu, ki bi jih voznik kurirske službe morda potreboval za dostop do lokacije prevzema, kot na primer vstopna koda ali priimek na hišnem zvoncu (če se le to razlikuje od priimka osebe na prevzemnem naslovu).

 

Kdo bo prevzel mojo pošiljko?

Vašo pošiljko bo prevzela kurirska služba, ki jo bo za vašo destinacijo izbral Eurosedner. Sodelujemo z največjimi evropskimi ponudniki kurirskih storitev (kot so UPS, DPD, GLS, SEUR, Parcel Force, ACS), ki bodo opravili prevoz in dostavo vaših paketov, kovčkov in palet.

Eurosender za vsako posamezno destinacijo izbere najboljšo kurirsko službo, ki nudi najboljšo kakovost po najugodnejši ceni.

Da lahko ponudi najkakovostnejšo storitev na čisto vsaki destinaciji, Eurosender neprestano spremlja delovanje vseh kurirskih služb ter optimizira in izboljšuje svojo mrežo kurirskih služb.



Kaj se zgodi, če ob prihodu kurirja na prevzemnem naslovu ni nikogar?

Če na naslovu prevzema ob prihodu kurirja ne bo nikogar, nas prosimo kontaktirate in poskusili bomo urediti drug poskus prevzema v prihodnjih dneh (običajno naslednji delovni dan).
V vašem imenu lahko paket lahko odda tudi druga oseba.

 

Kaj se zgodi, če je moja pošiljka večja /  težja, kot je bilo navedeno v naročilu?

Če pošiljate večjo / težjo pošiljko se zgodi naslednje:

  • Če velikost / teža pošiljke ne presegata dovoljenih, se vam bo zaračunala razlika v ceni in kurirjeva taksa za večjo / težjo pošiljko.
  • Če velikost / teža pošiljke presega dovoljeno velikost ali težo, bo pošiljka v naslednjih delovnih dneh vrnjena pošiljatelju in ne bo poslana na dostavni naslov. Prav tako se bo plačniku naročila zaračunala pogodbena kazen zaradi pretežke ali prevelike pošiljke.
  • Ker vozniki niso opremljeni z napravami za merjenje in tehtanje, lahko prevelike / pretežke pošiljke vseeno prevzamejo, vendar bodo le-te zavrnjene v logističnem centru.
  • Če se pošiljka, ki ne ustreza standardnim meram ali teži vrne na prevzemni naslov, se šteje, da je storitev opravljena in naročilo novega prevzema je plačljivo. Za več podrobnih informacij si prosimo preberite odstavek 3.2. v naših Splošnih pogojih poslovanja.
  • Če voznik kurirske službe ob prihodu na prevzemni naslov oceni, da je pošiljka prevelika ali pretežka, lahko prevzem le-te zavrne. V takšnem primeru nas prosimo kontaktirajte in za vas bomo pripravili individualno ponudbo.

 

Ali so pošiljke vedno prevzete na dan, naveden v naročilu?

Prevzem vaše pošiljke bo vedno načrtovan za datum, ki ste ga navedli v naročilu.
Če vaša pošiljka v izjemnih primerih ne bo prevzeta na izbran dan, bo to zaradi:

  • državnih praznikov. Vozniki kurirskih služb prevzemajo pošiljke le ob delovnikih.  Če je na datum, ki ste ga izbrali, v državi prevzema ali v državi sedeža vašega podjetja državni praznik, bo vaša pošiljka prevzeta naslednji delovni dan.
  • nepredvidenih okoliščin, ki so onemogočile vozniku, da bi prevzel vašo pošiljko (prometni zastoji, prometna nesreča, vreme ...).

V teh primerih bo, glede na državo prevzema, kurirska služba vašo pošiljko prevzela naslednji delovni dan.

Če pošiljka na izbrani datum ali naslednji delovni dan ne bo prevzeta, nam to prosimo sporočite na naš elektronski naslov help@eurosender.com, da bomo lahko ponoven poskus prevzema organizirali v najkrajšem možnem času.


SLEDENJE

Vpišite številko naročila ali sledilno številko:



Podpora strankam

(Na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 18:00) +386 (0)1 235 58 00

help@eurosender.com

Družite se z nami