• /
  • /
  • Naročilo pošiljanja paketa

Naročilo

hitro naročilo pošiljanja paketa

Kaj lahko pošljem z Eurosenderjem?

Na naši spletni strani lahko oddate naročilo za prevoz različnega blaga, na primer kovčkov, paketov, športne opreme in tovornih pošiljk le v nekaj preprostih korakih. Navodila za oddajo naročila lahko preberete v zavihku pomoč.

 

Ali je navedena cena dokončna?

Potem ko boste izbrali oz. navedli državo prevzema, državo dostave, število paketov in njihovo težo, se bo izpisala končna cena, ki se med postopkom oddaje naročila, razen če se boste odločili za dodatno zavarovanje, ne bo zvišala. Cena se samodejno oblikuje in izpiše za pošiljke, težke do 50 kg.

Za pošiljke, težje od 50 kg in večje od standardnih dimenzij vam bo ponujena storitev “po povpraševanju”. Prosimo izpolnite elektronski obrazec in nam ga pošljite. V najkrajšem možnem času bomo pripravili individualno ponudbo in vas v elektronskem sporočilu obvestili o ceni.


 

Kako naročim prevzem in dostavo večjega števila pošiljk?

Če želite znotraj enega naročila rezervirati prevoz večjega števila pošiljk, v 1. koraku oddaje naročila preprosto izberite željeno število paketov (Znotraj enega naročila lahko rezervirate prevoz največ 50 pošiljk.). Naslova prevzema in dostave pošiljk morata biti za vse pošiljke enaka.

Če boste znotraj enega naročila rezervirali prevoz večjega števila pošiljk, je največja dovoljena teža posamezne pošiljke 30 kg. Če poleg tega potrebujete tudi prevoz težje pošiljke (od 30 kg do 50 kg), morate le-tega naročiti v ločenem naročilu.

Če želite poslati več tovornih pošiljk, nam prosimo pošljite elektronsko sporočilo na sales@eurosender.com.  
 

Kako lahko plačam?

V drugem koraku rezervacijskega postopka lahko izberete eno izmed naslednji 3 možnosti plačila:

Prva možnost je varovano plačilo s kreditno kartico, kjer vnesete podatke s kreditne kartice v za to predviden obrazec in potrdite vaše plačilo. Vsa plačila s kreditno kartico so izvedena neposredno preko varovanega sistema našega bančnega partnerja (Braintree). Eurosender ne zbira ali hrani nobenih podatkov o kreditnih karticah, saj je celoten postopek izveden neposredno s strani našega bančnega partnerja.


Druga možnost je plačilo preko PayPalovega varnega plačilnega sistema. Ko boste pregledali podatke vašega naročila, boste preusmerjeni na spletno stran PayPala, kjer boste naprošeni, da se vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom (ali si ustvarite račun), da boste lahko nadaljevali s plačilom. Nato boste preusmerjeni nazaj na Eurosenderjevo spletno stran, da boste plačilo zaključili. Po opravljenem plačilu boste videli vaše naročilo in potrdilo plačila.

Tretja možnost plačila je plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom (UPN). Ko boste zaključili z oddajo naročila, boste prejeli podatke, ki jih potrebujete za plačilo. Eurosender sprejema nakazila katerekoli banke. Vse naše spletne strani so zaščitene s certifikatom GeoTrust SSL.  


Četrta možnost plačila – plačilo z dobroimetjem – je trenutno na voljo le poslovnim uporabnikom. Le-ti lahko na svoj račun naložijo dobroimetje v najmanjši vrednosti 50 € in svoja naslednja naročila plačujejo z dobroimetjem, ki ga imajo na voljo. Ta način plačila boste lahko uporabili le, če boste prijavljeni v vaš poslovni račun.

Postopek plačevanja bo tako hitrejši, saj vam ne bo treba izpolnjevati plačilnega naloga ali vnašati podatkov kreditne kartice. Dostop do vašega poslovnega računa lahko odobrite tudi drugim
zaposlenim v vašem podjetju, da bodo  lahko oddajali naročila za kurirske storitve, ne da bi za to potrebovali bančne podatke podjetja ali kreditno kartico.

 

Ali lahko spremenim način plačila potem, ko je bilo naročilo že oddano?

Če želite potem, ko je bilo naročilo že oddano, spremeniti način plačila, nam prosimo pišite na elektronski naslov help@eurosender.com in spremenili bomo način plačila v vašem naročilu.

 

Zakaj ne morem prevoza pošiljke, težke od 30 do 50 kg, oddati znotraj enega naročila, poleg pošiljk, težkih do 30 kg?

Eurosender.com je rezervacijska spletna stran, ki vam na posameznih destinacijah ponuja najkakovostnejše storitve. Le-te dosežemo tako, da za prevoz pošiljk, težkih do 30 kg, sodelujemo z drugimi kurirskimi službami, kot za prevoz pošiljk, težkih med 30 kg in 50 kg. Ker vse pošiljke, katerih prevoz je naročen znotraj enega naročila, prevzame ena kurirska služba, lahko znotraj enega naročila rezervirate samo prevoz pošiljk, težkih do 30 kg. Prevoz paketov, težkih od 30 kg do 50 kg, morate naročite v ločenem naročilu.


Če boste oddali več naročil, bodo tako vaše pošiljke morda prevzele različne kurirske službe. V tem primeru je pomembno, da kurirju izročite prave pošiljke (prosimo, preverite sledilne številke), saj bo v nasprotnem primeru logistični center kurirske službe vaše pošiljke zavrnil in jih, na stroške naročnika storitve, vrnil na prevzemni naslov.

 

Ali lahko pošljem kolo?

Da, kolo lahko pošljete, če je ustrezno zapakirano (npr. v kartonski škatli). Prav tako poskrbite, da velikost vaše pošiljke ne bo presegala dovoljenih velikosti. Le tako bo lahko kurirska služba ustrezno opravila prevoz. Za več informacij o tem, kako za pošiljanje pripraviti športno opremo, prosimo preberite poglavje Kaj lahko pošljem? in naš blog, na katerem boste našli vedno nove nasvete o tem, kako zapakirati različne vrste blaga.  

 

Ali je velikost pošiljke omejena?

Paketi ne smejo biti težji od 50 kg in ne smejo presegati naslednjih dimenzij:  
•    Maksimalna dolžina: 175 cm
•    Dolžina (v cm) + 2x širina (v cm) + 2x višina (v cm) < 300 cm (seštevek dolžine, dvakratne širine in dvakratne višine mora biti manjši od 300 cm oz. 3 m).
Za naročilo prevoza pošiljk, ki presegajo te dimenzije, lahko izpolnite obrazec za transportne pošiljke.
Prosimo preverite velikost vaše pošiljke:

Preverjanje dimenzij vaše pošiljke
Niste prepričani, ali se bo vaša pošiljka obravnavala kot paket ali kot tovorna pošiljka?
Vnesite dimenzije v spodnja polja in preverite:
Dolžina:*
Širina:*
Višina:*

 

Koliko dni vnaprej moram naročiti prevzem pošiljke?

Naročilo za prevzem vaše pošiljke morate oddati najmanj 2 delovna dneva pred željenim dnevom prevzema.

Ko izbirate datum prevzema, imejte v mislih, da v primeru nepredvidenih okoliščin prevzem ne bo možen na dan, ki ste ga izbrali in bo opravljen naslednji delovni dan. Priporočamo vam, da za datum prevzema zato ne izberete zadnjega dne, preden zapustite prevzemni naslov.


Kaj pomeni, če ima moje naročilo status »Nedokončano«?

Če je vaše naročilo "nedokončano", izdajatelj vaše kreditne kartice ali pa PayPal ni odobril vaše transakcije zaradi napačnih podatkov o kreditni kartici ali zaradi nezadostnih sredstev.

Lahko poskusite ponovno zaključiti plačilo ali pa nam pišite na elektronski naslov help@eurosender.com in način plačila bomo spremenili v plačilo s kreditno kartico oz. PayPalom (glede na prvotno izbran način plačila) ali pa v plačilo z univerzalnim plačilnim nalogom.


 Ali lahko sledim moji pošiljki?

Seveda. Vse vaše pošiljke dobijo sledilne številke, ki jih prejmete v našem elektronskem sporočilu.  Pošiljkam lahko sledite s sledilnim orodjem na Eurosenderjevi spletni strani.


Kako unovčim promocijsko kodo / kodo za popust?

Promocijsko kodo / kodo za popust lahko vnesete v drugem koraku oddaje naročila. S klikom na gumb »UNOVČI KODO« se bo preverila veljavnost vaše kode in vaša končna cena naročila se bo znižala za vrednost vaše promocijske kode oz. kode za popust.


Ali lahko dobim ponudbo za destinacijo, ki ni na voljo v naboru držav?

Eurosender vam ponuja prevozne storitve med skoraj vsemi državami sveta. Če želite ponudbo, nam na elektronski naslov sales@eurosender.com pošljite sledeče podatke:
•    naslov prevzema,
•    naslov dostave,
•    težo,
•    dimenzije paketa.

 
Kaj lahko storim, če je moj paket večji/težji od dovoljenih dimenzij oz. dovoljene teže?

Če želite poslati večjo ali težjo pošiljko, prosimo vnesite mere v orodje »Preverjanje dimenzij vaše pošiljke«, ki ga najdete na naši spletni strani in nato izberite "Zahtevajte individualno ponudbo". Prosimo izpolnite elektronski obrazec in nam ga posredujte. V najkrajšem možnem času vam bomo poslali ponudbo za prevoz transportne številke.




Podpora strankam

(Na voljo od ponedeljka do petka od 9:00 do 20:00) +386 (0)1 235 58 00

help@eurosender.com

Družite se z nami